Pani Motyl - Sekiro poradnik
Ostatni boss z posiadłości rodu Hirata. Niech nie zwiedzie cię jeden splot pod paskiem energii – po jednym śmiertelnym ciosie walka bynajmniej się nie kończy.



Osobiście Panią Motyl pokonałem używając sprintu i krążąc wokół niej, czekając na sposobność do ataku. Jest to sposób bardziej czasochłonny od nabijania postury, ale – mam wrażenie – bezpieczniejszy. Najgroźniejszy atak bossa to podcinka, o której informuje japoński znak pojawiający się nad głową przeciwniczki. Najlepiej wówczas podskoczyć/odskoczyć.
Drugi etap walki zmienia trochę zasady i Pani Motyl zaczyna stosować iluzje, przyzywając pomagierów. Są dwa sposoby, by sobie z tym poradzić: albo użyć przedmiotu Ziarno pęknięcia, albo przez pewien czas biegać po obrzeżach planszy, czekając aż iluzja zniknie. Ta pierwsza opcja trochę wprawdzie ułatwia życie, ale nie musimy jej stosować, zwłaszcza że działa tylko do następnego razu. Gdy pomagierzy znikną, przemienią się w ogniste, samonaprowadzające się kule. Dalej biegaj po obrzeżach planszy (część kul trafi w słupy), żeby ich uniknąć.
Nagroda: Wspomnienie: Pani Motyl, 1x Kropla Sakury