Sekiro: Shadows Die Twice to gra, która może stawiać opór. Niewykluczone więc, że będziecie potrzebować pomocy niezależnie od tego, czy jesteście początkujący, czy znacie już doświadczenie z grami From Software. W tym poradniku postaramy się zamieścić szereg porad mogących pomóc Wam w zmaganiach.
Sekiro: Shadows Die Twice to najnowsza produkcja From Software. Gra czerpie sporo z poprzednich gier studia, jak seria Dark Souls czy Bloodborne, lecz jednocześnie wprowadza do formuły dużo nowego, dlatego nawet weterani będą prawdopodobnie potrzebowali trochę czasu, by wdrożyć się w rozgrywkę.
Akcja tym razem rozgrywa się w XVI-wiecznej Japonii. Wcielamy się w Wilka, shinobiego, którego zadaniem jest odbić swojego pana, tzw. smoczego potomka, którego krew dawać ma nieśmiertelność, przez co budzi on zainteresowanie klanu Ashina. A przynajmniej tak to wygląda na początku.
Uwaga #1: Poradnik będzie rozbudowywany w kolejnych dniach o solucję, strategie walki z bossami itd.
Uwaga #2: Screeny w solucji (która pojawi się niedługo) zawierać mogą spoilery.
Aktualizacja #1: Do poradnika dodano strony: Kramarze i łuski karpia skarbów, Nasiona tykwy i Koraliki modlitewne.
Aktualizacja #2: Dodano strony: Teksty ezoteryczne oraz Narzędzia protezy i ulepszenia.
Aktualizacja #3: Dodano strony poświęcone bossom i minibossom.
Aktualizacja #4: Dodano solucję, informacje o zakończeniach, trybie nowej gry oraz spis trofeów.
Start
- Interfejs i system rozwoju
- Sterowanie i poruszanie
- Porady na początek
- Umieranie i smoczy mór
- Farmienie (Doświadczenie, pieniądze, Boskie konfetti)
- Gdzie iść (UP#1)
Znajdźki i sekrety
- Nasiona tykwy
- Koraliki modlitewne
- Kramarze i łuski karpia skarbów
- Teksty ezoteryczne
- Narzędzia protezy i ulepszenia
Solucja
- Prolog
- Podzamcze Ashiny
- Posiadłość rodu Hirata
- Zamek w Ashinie
- Świątynia Senpou
- Głębiny w Ashinie, Ukryty las i Wioska Mibu
- Zatopiona dolina
- Powrót do Zamku w Ashinie
- Źródlany Pałac
- Powrót do Ashiny (noc)
- Zakończenia
- Nowa gra
Bossowie
- Dowódca Shigenori Yamauchi
- Generał Naomori Kawarada
- Skuty ogr
- Generał Tenzen Yamauchi
- Gyoubu Oniwa
- Łowca shinobi Enshin z Misen
- Juzou Pijak
- Pani Motyl
- Płonący byk
- Generał Kuranosuke Matsumoto
- Siedem włóczni Ashiny – Shikibu Toshikatsu Yamauchi
- Opancerzony wojownik
- Długoręki parecznik Sen'un
- Samotny cień, fechmistrz
- Wojownik Shichimen
- Elita Ashiny - Jinsuke Saze
- Genichiro Ashina
- Małpy z parawanu
- Shirafuji i Shirahagi
- Zdeprawowana mniszka (pierwsza walka)
- Długoręki Parecznik Żyrafa
- Wodna O'Rin
- Małpi strażnik
- Małpi strażnik (Bezgłowa małpa)
- Tokujiro Żarłok
- Bezgłowy
- Samotny cień, Plugaworęki
- Emma, Łagodne ostrze i Isshin Ashina
- Wielki shinobi Sowa
- Zdeprawowana mniszka (walka druga)
- Pałacowy byk sakury
- Boski Smok
- Shigekichi z Czerwonej Straży
- Siedem włóczni Ashiny - Shume Masaji Oniwa
- Elita Ashiny - Ujinari Mizuo
- Samotny cień, włócznik Masanaga
- Demon nienawiści
- Isshin, święty miecza
- Sowa (Ojciec)
- Wielki wąż
- Wielki karp
Trofea
Wymagania systemowe wersji na PC
Minimalne:
- System operacyjny: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
- DirectX: Wersja 11
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 25 GB dostępnej przestrzeni
- Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX 11
Rekomendowane:
- System operacyjny: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
- DirectX: Wersja 11
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 25 GB dostępnej przestrzeni
- Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX 11
Wstęp
- Interfejs i system rozwoju
- Sterowanie i poruszanie
- Porady na początek
- Umieranie i smoczy mór
- Farmienie
- Gdzie iść
Znajdźki i sekrety
- Nasiona tykwy
- Koraliki modlitewne
- Kramarze i łuski karpia skarbów
- Teksty ezoteryczne
- Narzędzia protezy i ulepszenia
Bossowie
- Dowódca Shigenori Yamauchi
- Generał Naomori Kawarada
- Skuty ogr
- Generał Tenzen Yamauchi
- Gyoubu Oniwa
- Łowca shinobi Enshin z Misen
- Juzou Pijak
- Pani Motyl
- Płonący byk
- Generał Kuranosuke Matsumoto
- Siedem włóczni Ashiny – Shikibu Toshikatsu Yamauchi
- Opancerzony wojownik
- Długoręki Parecznik Sen'un
- Samotny cień, fechmistrz
- Wojownik Shichimen
- Elita Ashiny Jinsuke Saze
- Genichiro Ashina
- Małpy z parawanu
- Shirafuji i Shirahagi
- Zdeprawowana mniszka
- Długoręki Parecznik Żyrafa
- Wodna O'Rin
- Małpi strażnik
- Małpi strażnik (Bezgłowa małpa)
- Tokujiro Żarłok
- Bezgłowy
- Samotny cień, Plugaworęki
- Emma, Łagodne ostrze i Isshin Ashina
- Wielki shinobi Sowa
- Zdeprawowana mniszka (walka druga)
- Pałacowy byk sakury
- Boski Smok
- Shigekichi z Czerwonej Straży
- Siedem włóczni Ashiny - Shume Masaji Oniwa
- Elita Ashiny - Ujinari Mizuo
- Samotny cień, włócznik Masanaga
- Demon Nienawiści
- Isshin, święty miecza
- Sowa (Ojciec)
- Wielki wąż
- Wielki karp
Solucja
- Prolog
- Podzamcze Ashiny
- Posiadłość rodu Hirata
- Zamek w Ashinie
- Świątynia Senpou
- Głębiny w Ashinie, Ukryty las i Wioska Mibu
- Zatopiona dolina
- Powrót do zamku w Ashinie
- Źródlany Pałac
- Powrót do Ashiny (noc)
- Zakończenia
- Nowa gra
Trofea