Wiedźmin 3 - Bestia z Białego Sadu
Opis zadania głównego Bestia z Białego Sadu w Wiedźminie 3.
Po rozmowie z kapitanem Nilfgaardczyków w Garnizonie udaj się do myśliwego lub zielarki.




Zielarka Tomira
Zielarkę znajdziesz bliżej niż myśliwego od obozu "czarnych". Po dotarciu na miejsce dowiesz się, gdzie znaleźć szakłak. Idź do nowego celu misji.

Wskocz do jeziora i zanurkuj. Gdy będziesz blisko ziemi w oznaczonej lokacji, to na pewno znajdziesz roślinę - jeśli nie, to włącz wiedźmińskie zmysły i szukaj tej oznaczonej na pomarańczowo. Zbierz ją i wypłyń na powierzchnię.
Myśliwy Mysław
Drugim celem jest udanie się do myśliwego. Zapukaj do drzwi, a potem idź za śladami w stronę lasu. Pomów z nim i zgódź się na ubicie dzikich psów.

Po starciu pomów raz jeszcze z mężczyzną, po czym dostaniesz się do miejsca, gdzie gryf zaatakował nilfgaardzkich żołnierzy. Przeszukaj je, zaczynając od butelki, śladów krwi, ogniska, czy śladów butów. Idź za nimi przez most, a potem odbij w lewo.

Idź w stronę wzgórza, przeskakując nad przepaścią. Dostaniesz się do gniazda gryfa, w którym znajdziesz nieżyjące zwierzę i żołnierzy. Zbadaj samicę, po czym zakończysz misję i będziesz mógł wrócić do Vesemira.