Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce

Opis misji Sprawy rodzinne i Na ratunek księżniczce w Wiedźminie 3.

Po rozmowie z Krwawym Baronem nt. Ciri i jej wejścia do kasztelu Wrońce będziesz musiał podążać za Filipem w stronę pokoju Anny i Tamary - żony oraz córki zleceniodawcy.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce

Na miejscu wejdź do pokoju córki - ten znajduje się po prawej stronie. W szafie po lewej znajdziesz klucz, więc zbierz go. Za biurkiem znajduje się także notatka, a przy łóżku zauważysz lalkę. Po zebraniu przedmiotów z wymienionej wcześniej szafki zauważysz - korzystając z wiedźmińskich zmysłów - zapach szafranu.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce 2

Idź za nim, a dotrzesz do piwnic. Otwórz drzwi zebranym kluczem i zbadaj ołtarzyk. Po tym wróć znowu na najwyższe piętro i sprawdź pokój Anny. Tutaj znajdziesz więcej elementów, z którymi wejdziesz w interakcję.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce

  • Sprawdź świecznik na stole po lewej stronie od wejścia;
  • Miejsce na ścianie po obrazie po prawej stronie;
  • Wazon z kwiatem na biurku;
  • Obraz na ścianie z prawej strony ukazujący małżeństwo.

Po ostatnim znalezisku zauważysz dziurę w ścianie.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce 4

Sprawdź ją od drugiej strony, wchodząc w interakcję z szafą. Potem poszukaj śladów walki, sprawdzając drewniany filar obok biurka, a także plamy po winie przy świeczniku. Te zaprowadzą Cię na schody - sprawdź deskę, a znajdziesz dziwny talizman. Z tym przedmiotem wróć do Barona i zdaj mu relację. Potem idź do Guślarza. Przy chacie znajdziesz żołnierzy-bandytów.

Na ratunek księżniczce

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce 6

Możesz postąpić z nimi na kilka sposobów:

  • Możesz wpłynąć na ich myślenie za pomocą Axii, co sprawi, że nie będziesz musiał z nimi walczyć.
  • Możesz spróbować wytłumaczyć im, jak uleczyć Edrica. Wszystko pójdzie gładko, jeśli w karczmie na Rozstajach nie zabiłeś ludzi Barona. W przypadku wyrażenia chęci do walki z żołnierzami tutejszego władcy - wojownicy przy chacie Guślarza zaatakują Cię.
  • Możesz ich po prostu zabić.

Niezależnie od tego spotkasz się z Guślarzem. Ten, zanim udzieli Ci ważnych informacji, poprosi Cię o odnalezienie jego kozy w lesie.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce 7

Idź za dom i biegnij cały czas prosto. Wybij dwie grupy wilków, idąc ciągle za śladami. Potem zauważysz kozę - jest ona oznaczona kolorem czerwonym podczas używania wiedźmińskich zmysłów. Odprowadzaj ją w stronę chaty, używając co chwilę dzwonka. Gdy zboczy z kursu, idź za nią.

Wiedźmin 3 - Sprawy rodzinne (Pokoje i Guślarz), Na ratunek księżniczce 8

Trafisz do jamy niedźwiedzia - zabij zwierzę, a potem kontynuuj odprowadzanie kozy do Guślarza. Gdy to zrobisz, misja dobiegnie końca i dowiesz się coś więcej o trzecim dziecku Filipa. Teraz możesz udać się do Krwawego Barona, aby kontynuować ten wątek fabularny.

Źródło: własne

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper