Wiedźmin 3 - Niech żyje sztuka (tekst przedstawienia i prawidłowe wypowiedzi)
Opis misji głównej Niech żyje sztuka w Wiedźminie 3.
Po ukończeniu wątku związanego ze skarbem Dijkstry i złapaniem Skurwiela Juniora będziesz musiał odszukać Dudu i uwolnić Jaskra. Udaj się w tym celu do Priscilly, aby dowiedzieć się więcej nt. zadania. Będziesz musiał zrobić specjalne przedstawienie, które zachęci go do wyjścia z ukrycia.
Zgódź się na któryś ze scenariuszy lub pomyśl nad własnym. Nie ma to większego znaczenia, bo i tak tekst będziesz musiał zanieść Irinie. Możesz także w międzyczasie zapamiętać wypowiedzi, które będziesz musiał wypowiedzieć potem na scenie.
- Zabijanie potworów to moja natura i praca
- Może wśród gości kręci się po cichu?
- Pierwszy raz słyszę o romansie ludzi ze zmiennokształtną bracią
- Lecz podły charakter, właściwy temu słudze
- Nie jest potworem, kto kształt ma wieloraki
Po dotarciu do kobiety pomów z bileterem, który nie wpuści Cię, dopóki nie kupisz biletu. Zrób to, a potem zamień słówko z Iriną - będziesz musiał zwerbować ochroniarzy i artystów, którzy wypromują sztukę.
Ochroniarze
Idź do doków, aby zwerbować osiłków. Pomów najpierw z Sofusem, rekruterem. Możesz im zapłacić albo poprosić o starcie, które w przypadku wygrania sprawi, że nie zapłacisz im ani grosza, lecz pomogą Ci w ochranianiu teatru podczas przedstawienia. Niezależnie od decyzji - zwerbujesz ich.
Artyści
Artystów znajdziesz w wyniszczonym budynku, blisko ulicy. To m.in. elfy, które się chowają przed bandytami. Zajmij się grubym i jego bandą. Możesz użyć sugestii, ale i tak skończy się to walką. Gdy pokonasz choć jednego, to artyści Ci podziękują i zachwalą sztukę Iriny.
Po załatwieniu obu spraw wróć do Iriny. Omów tekst sztuki i role - nie ma większego znaczenia, kogo wybierzesz, choć w roli księżniczki powinna zagrać Priscilla, a w księcia niech wcieli się Abelard. Dzięki temu przedstawienie wypadnie jak najlepiej.
Potem podczas show wybieraj podane na początku strony w poradniku kwestie. Dzięki temu nie pomylisz wypowiedzi - finalnie Dudu ujawni się i pomówisz z nim w domku. Ustalisz także plan dot. odbicia Jaskra, kończąc tę misję.