Wiedźmin 3 - Spis cudzołożnic
Opis misji Spis cudzołożnic w Wiedźminie 3.
Po misji z Triss, a potem Corine dowiesz się, że powinieneś spotkać się z Jaskrem w jego lokalu. Udaj się do niego, a porozmawiasz niespodziewanie z Zoltanem.
Potem pomóż mu z pokonaniem czterech włóczęgów (jest to prosta walka) i kontynuuj konwersację. Potem zacznij szukać śladów, aby dowiedzieć się, gdzie jest lub co robi Jaskier. Sprawdź wszystkie oznaczone na czerwono elementy - kluczowa jest książka na regale po prawej strony od drzwi bocznych.
Sprawdź ją, aby dowiedzieć się co nieco o jego klientkach. Potem przeczytaj notatki z poziomu ekwipunku, w przedmiotach fabularnych. Następnie zapytaj o kobiety Zoltana i udaj się do miejsc, gdzie powinieneś je spotkać. Wypytuj kobiety -
Vespula
Po dojściu do tej kobiety zauważysz, że prześladują ją zbiry Skurwiela Juniora. Możesz im zapłacić 200 monet, aby odeszli w pokoju lub ich zaatakować. W obu przypadkach kobieta przeżyje, a Ty będziesz mógł wypytać ją o Jaskra.
Elihal
Kluczowa jest jednak ta o imieniu ElihaL Okaże się, że jest to elf przebierający się za kobietę. Powie Ci wiele ciekawych rzeczy o Jaskrze.
Molly (wyścig konny)
Molly z kolei znajdziesz w budynku należącym do rodziny La Valette'ów. Rozmowa z baronową potoczy się w zależności od tego, co zrobiłeś z Arjanem. Spotkasz tutaj także generała, z którym możesz udać się na wyścigi. Warto się zgodzić, aby od razu udać się do posiadłości Vegelbudów i wziąć udział w wyścigu.
Potem wybierz wierzchowca. Warto wybrać Ruperta, który posiada największy poziom wytrzymałości - choć i tak miej na uwadzę blokowanie Voorhisa po straceniu paska. Potem za wygranie otrzymasz siodło, lecz jeśli nawet przegrasz, to i tak będziesz mógł pomówić z Molly. Po konwersacji warto wrócić do miasta razem z Voorhisem.
Marabella
Marabella jest opiekunką dzieci. Poczekaj, aż skończy lekcję i przepytaj ją.
Rosa var Attre
Podejdź do budynku i spróbuj wejść do środka. Powiedz, że jesteś nauczycielem, a wejdziesz bez problemu do środka. Zabierz drewniany miecz z półki i rusz na spotkanie z córką ambasadora.
Potem walcz z nią - najlepiej jest okładać ją ciężkimi atakami. Zapytaj o Jaskra i pokonaj ją raz jeszcze. Potem zgódź się na udzielenie dodatkowych lekcji, aby aktywować zadanie poboczne niezwiązane z wątkiem głównym.
Po rozmowie z siostrami wróć do Zoltana, aby się naradzić. Powie Ci on o Priscilli, którą spotkasz w nocy w karczmie Zimorodek, wcześniej wysłuchując jej piosenki.
Po koncercie pomów z trubadurką. Dowiesz się, że Jaskier planował skok na skarb Dijkstry, z którym musisz teraz porozmawiać.