Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra
Opis misji Niebezpieczna gra w Wiedźminie 3.
Po uwolnieniu Jaskra i wróceniu do karczmy zauważysz Zoltana, który kłóci się z Diukem. Wysłuchaj krasnoluda, a potem zgódź się pomóc mu odzyskać karty. W tym celu udaj się do Zeda, aby podpytać o 3 unikaty.
Na miejscu okaże się, że drzwi wejściowe są zamknięte. Cofnij się za siebie i skorzystaj z drabiny. Będąc na najwyższej kładce, przeskocz na drugą stronę i wejdź przez drzwi do mieszkania. Sprawdź ciało zabitego Zeda i zejdź w dół. Znajdziesz tutaj bandytów.
Zabij ich i przeszukaj, aby zdobyć kartę do talii Wiewiórek, a także klucz do skrzyni. Ową skrzynię znajdziesz pod schodami, a w niej księgę przychodów i rozchodów. Zanieś ją do Zoltana stojącego przy karczmie, a otrzymasz dwa kolejne cele.
Ravik
Najpierw lepiej spotkać się z Ravikiem w Złotym Jesiotrze. Siedzi na dolnym piętrze.
Na miejscu spotkasz dwóch bandytów i Ravika. Możesz go uratować, wygrywając partyjkę w Gwinta. Musisz się na to zgodzić i liczyć na trochę szczęścia. W innym przypadku zabij wrogów i zabierz kartę Jana Natalisa - wtedy kupiec zginie.
Ceaser Bilzen
Potem udaj się do Bilzena wspólnie z Zoltanem. Podczas rozmów przy stole odejdziesz samemu lub z rozkazu krasnoluda i pójdziesz na piętro, gdzie będziesz musiał odzyskać trzecią kartę kolekcjonerską.
Idź na górę domu. Przesuń nożyk, a potem zabierz z półki klucz. Popatrz następnie na regał z książkami po prawej stronie. Wejdź w interakcję z otworem, a otworzysz sobie tajemnicze pomieszczenie. Tutaj na samej górze znajdziesz kartę Fringilli, na jednym ze stołów. Teraz zejdź do Bilzena.
Podczas natarcia krasnoludów Tasaka zdecyduj, co chcesz zrobić:
- Zostawić na pastwę losu Bilzena, co spotka się z dezaprobatą Zoltana i śmiercią domownika.
- Uratować Bilzena zabijając zbirów Tasaka. Krasnolud podziękuje Ci za ratunek, spakuje manatki i opuści Novigrad.
Potem idź na spotkanie z klientem Zoltana. Okaże się być nim Diuk, który naśle na Ciebie bandytów i zacznie uciekać. Zabij ich, a potem biegnij za wrogiem.
Droga jest bardzo prosta. W czwartej wieży (po minięciu strażnika) zejdź na sam dół po drabinach, a potem w kanałach idź przed siebie. Rozwal jedną ze ścian Aardem, a następnie idź po śladach krwi - finalnie znajdziesz rannego oponenta. Podczas rozmowy możesz:
- Zabić Diuka, co zadowoli Zoltana.
- Zostawić Diuka, co sprawi, że Zoltan nie będzie zadowolony.
Niezależnie od decyzji wrócisz do Zoltana i zdasz mu relację. Potem warto wybrać karty zamiast pieniędzy w ramach nagrody za zadanie, które teraz się zakończy.