Wiedźmin 3 Gwint - talia Potworów (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?
Wszystkie karty z talii Potworów w Gwincie, mini-grze w Wiedźminie 3.
Królestwa Północy i Nilfgaard to dwie talie, z którymi warto się zapoznać w pierwszej kolejności. Jeśli spędziłeś w Wiedźminie 3 już sporo czasu lub chcesz spróbować czegoś innego, to zdecydowanie warto przyjrzeć się potworom, które niejednokrotnie spotykasz na swoim szlaku.
Uwaga! Poniższymi kartami nie możesz grać w innych taliach niż Potwory. Wyłącznie karty bohaterów, które opisaliśmy na wcześniejszej stronie poradnika, są dostępne we wszystkich taliach.
Wraz z biegiem czasu zdobędziesz wiele dobrych kart Potworów - szczególnie tych, których wyróżnia zdolność braterstwa (przywoływania innych kart do tego samego rzędu). Łącznie ogólnych postaci wyróżnić można aż 40, więc jest w czym wybierać. Poniżej znajdziesz opis, a także miejsce, w którym zdobędziesz interesującą Cię kartę.
Karta - Draug
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki na Skellige"
- Kto ją wręcza: Crach an Craite
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Kejran
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca lub dystansowa (pierwsze lub drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)
Karta - Imlerith
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Leszy
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki na Skellige"
- Kto ją wręcza: Myszowór ze Skellige
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Widłogon
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Żywiołak ziemi
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
- Kto ją wręcza: Handlarz z portu z Kaer Trolde
- Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)
Karta - Bies
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Arinbjorn
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Morowa dziewica
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać partyjkę z losowym handlarzem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Gryf
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać partyjkę z losowym handlarzem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Wilkołak
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z wioski Urialla, z An Skellig
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Poroniec
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z nowego portu z Kaer Trolde
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Przeraza
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Lodowy gigant
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Svorlag ze Spikeroog
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Endriaga
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Harpia
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca lub dystansowa (pierwsze lub drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Harviken z Faroe
- Dodatkowa zdolność: Zręczność, zagraj tę kartę na pierwszym lub drugim polu
Karta - Bazyliszek
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Gargulec
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Żywiołak ognia
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Mglak
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Svorlag, ze Spikeroog
- Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)
Karta - Wiwerna
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Wiedźma: Kuchta
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
- Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra
Karta - Wiedźma: Prządka
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Velen"
- Kto ją wręcza: Widzący
- Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra
Karta - Wiedźma: Szepciucha
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarz
- Kto ją wręcza: Karczmarz ze wsi Arinbjorn
- Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra