Wiedźmin 3 - Poeta w opałach, Historia Ciri: Na złamanie karku
Opis misji Poeta w opałach i Historia Ciri: Na złamanie karku w Wiedźminie 3.
Po wystawieniu sztuki idź do Dijkstry i poproś go o pomoc w uwolnieniu Jaskra. Potem rusz do wąwozu, aby spotkać się ze Zoltanem i czekać na znak od Dudu. Podczas scenki dołączy do Was Priscilla, z którą możesz zagrać w karty w Gwinta.





Niezależnie od tego w pewnym momencie zauważysz konwój straży świątynnej. Rusz do walki i od razu jedź konno za Jaskrem. Jeśli pomożesz zabić strażników, to użyj potem wiedźmińskich zmysłów, aby odnaleźć barda. Koniec końców dotrzesz do małej rezydencji.

Przejdź obok znaku i idź ścieżką cały czas przed siebie. Po drodze znajdziesz notatki, a także dotrzesz do obozu. Zapytaj o dwóch mężczyzn miejscowego kowala, a potem kontynuuj poszukiwania. Dotrzesz do chatki na uboczu - pomów z niziołkami, a następnie skonfrontuj się z łowcą czarownic, korzystając z tylnego przejścia.

Łowca jest cięższym przeciwnikiem, więc warto go podopalać znakiem Igni. Potem pomów z Jaskrem, a w trakcie wspominek włączysz kolejną retrospekcję z Ciri.
Historia Ciri: Na złamanie karku
Podczas tej historii będziesz musiał od razu pokonać przeciwników.

Wykorzystuj atrybuty bohaterki, a potem podejdź pod bramę. Poczekaj na Jaskra, wsiądź na konia i udaj się do świątyni. Wybij kolejnych wrogów przy bramie, a potem przekrocz drzwi, co uruchomi scenkę i zakończy tę historię Ciri.
Teraz warto odwiedzić Jaskra w jego karczmie, aby kontynuować wątek tego bohatera.