Wiedźmin 3 - Kabaret
Opis misji Kabaret w Wiedźminie 3.
Po uwolnieniu Jaskra bard poprosi Cię o spotkanie w jego karczmie. Udaj się na miejsce i porozmawiaj z przyjacielem. Przedstawi Ci swój plan, w którym musisz podłożyć się pod zabójcę, którego przestraszy Jaskier.
W pierwszej kolejności pożycz od Iriny w teatrze drewniany mecz. Kobieta zrobi to bez problemu. Potem idź pod dom scholastyki i wysłuchaj Jaskra. Wciel się w bandytę, a potem wybieraj którekolwiek opcje dialogowe - zawsze dojdzie do walki z Jaskrem.
Możesz się podłożyć i czekać, aż zada Ci sporo obrażeń lub zadać mu jeden cios, po czym lekko zranisz barda, lecz misja i tak skończy się powodzeniem. Teraz udaj się do Szałwii i Rozmarynu, gdy minie noc. Potem powiedz, który styl artystyczny wolisz.
Potem idź do Polly, gdzie spotkasz Jaskra. Poszukaj klucza (znajduje się on na prawo od ławki). Potem wejdź do domu i przemów narzeczonemu do rozsądku lub pobij go. Ten pierwszy wybór jest lepszy, bo Polly pójdzie do Szałwii i Rozmarynu bez żadnych problemów.
Potem idź jeszcze po plakaty. Na miejscu znajdziesz bandytów, którymi musisz się zająć, zanim znajdziesz potrzebną grafikę. Okaże się po bitce, że Latrec znajduje się w rezydencji Vegelbudów. Udaj się do niej, aby kontynuować to zadanie.
Udaj się na tor wyścigowy i podejdź do wozu. Na miejscu znajdziesz niziołka - możesz spłacić jego dług lub spróbować wygrać wyścig. Warto zdecydować się na tę drugą opcję, jeśli wiesz, jak odnosić sukcesy w zawodach konnych. Po zapewnieniu sobie plakatów wróć do Jaskra.
Po pewnym czasie okaże się, że z Priscillą coś się stało. Warto kontynuować wątek Jaskra i Priscilli w kolejnym zadaniu.