Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Mysia wieża: Duch Anabelle i Graham, zabrać szczątki czy odmówić pomocy?

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Mysia wieża: Duch Anabelle i Graham, zabrać szczątki czy odmówić pomocy?

Wybory w "Mysia wieża" w Wiedźminie 3.

Podczas wykonywania wątku Keiry Metz trafisz na wyspę Kłomnicy, gdzie znajduje się ogromna wieża. Na szczycie spotkasz ducha Anabelle. Na kobietę została rzucona klątwą, a Ty możesz spróbować ją rozwiązać:

  • Jeśli zgodzisz się pomóc i udasz się ze szczątkami Anabelle do chaty rybaka, to pomówisz z Grahamem. Gdy opuścisz jego dom, usłyszysz krzyk. Okaże się, że rybak zginął okropną śmiercią. Tym samym klątwa zostanie zdjęta.
  • Jeśli nie zgodzisz się pomóc, musisz opuścić wyspę i wrócić do Keiry, w międzyczasie zabijając morową dziewicę. Czarodziejka zaleci Geraltowi udanie się do Grahama i zaprowadzenie go na szczyt wieży. Rybak po spotkaniu Anabelle odczaruje ją, ale również zginie. Tym samym klątwa zostanie zdjęta.

W obu przypadkach rybak ginie. Mniej bolesna śmierć jest widoczna w drugim przypadku.

Źródło: własne

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper