Wiedźmin 3 - Mysia wieża: Duch Anabelle i Graham, zabrać szczątki czy odmówić pomocy?
Wybory w "Mysia wieża" w Wiedźminie 3.
Podczas wykonywania wątku Keiry Metz trafisz na wyspę Kłomnicy, gdzie znajduje się ogromna wieża. Na szczycie spotkasz ducha Anabelle. Na kobietę została rzucona klątwą, a Ty możesz spróbować ją rozwiązać:
- Jeśli zgodzisz się pomóc i udasz się ze szczątkami Anabelle do chaty rybaka, to pomówisz z Grahamem. Gdy opuścisz jego dom, usłyszysz krzyk. Okaże się, że rybak zginął okropną śmiercią. Tym samym klątwa zostanie zdjęta.
- Jeśli nie zgodzisz się pomóc, musisz opuścić wyspę i wrócić do Keiry, w międzyczasie zabijając morową dziewicę. Czarodziejka zaleci Geraltowi udanie się do Grahama i zaprowadzenie go na szczyt wieży. Rybak po spotkaniu Anabelle odczaruje ją, ale również zginie. Tym samym klątwa zostanie zdjęta.
W obu przypadkach rybak ginie. Mniej bolesna śmierć jest widoczna w drugim przypadku.