Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii

Opis zadania Egzamin z alchemii w Wiedźminie 3.

Podczas zwiedzania miejsca zamieszkiwanego przez druidów (pod przewodnictwem Myszowora) znajdziesz Gremistę, który nie będzie chciał odpowiadać na pytania.

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii

Podejdź do osoby, która z nią rozmawia i wypytaj o owego druida. Potem podejdź do samego uczonego, a otrzymasz od niego trzy zadania, które musisz wykonać, aby zostać uczniem. 

Druid Frotjof

Najpierw udaj się po druida, który musi wyrazić zgodę na rytuał Gremisty. Musisz pomóc mu najpierw wywołać deszcz, podczas czego Twoim celem będzie ochranianie druida.

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii 2

Zabijaj mglaki, a gdy wybijesz wszystkie z nich, to pomów z Frotjofem, co zakończy ten cel.

Kwiat kurzyśladu

Drugim celem jest znalezienie nietypowego kwiatu. Na miejscu znajdziesz ślady, które musisz zbadać. 

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii 3

Gdy tylko to zrobisz, to zatrzyma Cię jeden z druidów. Pomów z nim, a potem idź za śladami. Na wzgórzu spotkasz sukkuba i uczonego - możesz zabić sukkuba lub go oszczędzić, aby z nim dodatkowo porozmawiać.

Wybór ten nie ma większego znaczenia, bo w obu przypadkach zdobędziesz składnik, po który przyszedłeś. Jeśli oszczędzisz sukkuba, to zaprowadzi Cię on do miejsca z kwiatem. W jaskini zbierz kurzyślad, aby zakończyć ten cel.

Opuszczona gorzelnia

Ostatnim celem będzie znalezienie wyjątkowego spirytusu. Udaj się do zamkniętej gorzelni, gdzie ma się znajdować ten składnik. Idź wzgórzem do destylarni, zabijając po drodze alghule. W środku natomiast zainteresuj się cyklopem.

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii 4

Zabij go, uważając na jego mocne, lecz bardzo wolno wyprowadzane ciosy. Potem wejdź po drabinie i zbierz zacier z dzbanka. Teraz musisz odnaleźć jeszcze list gorzelnika, który znajduje się w chatce za Tobą. Wespniesz się po niej, wchodząc po kładce od prawej strony.

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii 5

Na łóżku znajdziesz instrukcję stworzenia specjalnego alkoholu. Zdobyty wcześniej zacier włóż do bimbrownika, a potem podpal element znakiem Igni. Teraz podejdź pod dźwignie z prawej strony - najpierw użyj tej z prawej strony, a potem tej z lewej. Teraz zbierz alkohol i wróć do Gremisty.

Wiedźmin 3 - Egzamin z alchemii 6

Po rozmowie użyj medytacji, aby przyśpieszyć dzień i wróć do "mistrza", który jak się okaże, opił się i naćpał. To zakończy tę misję - niezależnie od tego, jak poprowadzisz rozmowę (warto jednak zgodzić się na nauki przy alkoholu).

Źródło: własne

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper