Wiedźmin 3 - Bez i agrest
Opis misji Bez i agrest w Wiedźminie 3.
Po wróceniu do rzeczywistości pomów z Vesemirem, a potem zabij Ghule w pobliżu. Następnie wsiądź na wierzchowca i jedź nim w stronę Białego Sadu. Po drodze spotkasz także Brama, od którego dowiesz się, aby pomówić z karczmarką w owej wsi.
Na miejscu podejdziesz automatycznie do sprzedawczyni, a po rozmowie z Vesemirem zacznij rozmawiać z osobami przebywającymi w karczmie. Finalnie musisz porozmawiać z Gaunterem, który siedzi najbliżej drzwi.
Ten powie Ci, abyś udał się do nilfgaardzkiego garnizonu. Uczyń to. W pobliżu znajdziesz dwóch strażników, którzy wpuszczą Cię do środka dopiero po rozmowie. Pomów z kapitanem w wieży, a potem zajmij się zleceniem na gryfa w zadaniu głównym "Bestia z Białego Sadu". Będziesz mógł spotkać się z Vesemirem dopiero po wykonaniu questa związanego z zielarką Tomirą i myśliwym Mysławem.
Gdy wrócisz do karczmy, to zagadaj do wiedźmina i rozpocznij polowanie na gryfa, przechodząc na polanę. Po rozmowie z wiedźminem zaczniesz pierwszą fazę walki - przed nią warto użyć wcześniej stworzony eliksir Grom. Podczas walki natomiast korzystaj z Igni i wykonuj szybkie ataki połączone z tymi mocnymi - co dwa normalne ataki zadaj mocny cios, aby wybijać gryfa z równowagi. Potem przenieś się blisko młynu, gdzie stoczysz drugą fazę starcia.
Walka wygląda tutaj tak samo, jak poprzednio. Wykonuj jedynie uniki wtedy, gdy wróg będzie w powietrzu, a gdy zasłoni się skrzydłami, odsuń się, aby nie zostać rannym, gdy spróbuje Cię uderzyć swoim ramieniem.
Po walce zbierz trofeum i wróć do obozu Nilfgaardczyków, o ile wykonałeś wszystkie aktywności, które Cię interesowały, w Białym Sadzie! Po odebraniu nagrody za gryfa i powrocie do karczmy niektóre questy się usuną, więc warto o tym pamiętać!
Niemniej, wykonując wskazany cel, zdobędziesz od kapitana informacje o Yennefer. Ponadto możesz zdecydować, czy weźmiesz pieniądze, czy odmówisz. Warto je wziąć, bo nie ma to żadnych konsekwencji. Teraz pozostaje Ci tylko wrócić do Vesemira i opuścić Biały Sad. Podczas tej czynności zostaniesz automatycznie skierowany do Wyzimy, kończąc to zadanie.