Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Nasza szkapa: zostawić konie czy zabić oddział scoia'tael?

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Nasza szkapa: zostawić konie czy zabić oddział scoia'tael?

Wybory w misji "Nasza szkapa" z Wiedźmina 3.

Podczas podążania za śladami kopyt finalnie dotrzesz do bandytów, którzy ukradli zleceniodawcy wierzchowce. Możesz:

  • Zostawić koniec "wiewiórkom", za co będą Ci wdzięczni. Jednakże nie otrzymasz żadnych bonusów, ponieważ misja w tym momencie się zakończy.
  • Możesz walczyć lub przekonać za pomocą znaku Axii, aby scoia'tael oddali Ci wierzchowce. Wsiądź na jednego z nich i wróć z nim do chłopa, a otrzymasz nagrodę.

Zadanie nie ma większego wpływu na Twoją relację ze scoia'tael, ponieważ spotykasz tutaj zwykłych, nic nie znaczący oddział.

Źródło: własne

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper