Wiedźmin 3 Gwint - talia Królestw Północy (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?
Wszystkie karty z talii Królestw Północy w Gwincie, mini-grze w Wiedźminie 3.
Na początku gry najprawdopodobniej rozpoczniesz swoją rozgrywkę talią Królestwa Północy, która wydaje się być tą najsilniejszą. Już po starcie rozgrywki otrzymasz wiele początkowych kart, które pomogą Ci bez problemu niszczyć talie przeciwników.
Uwaga! Poniższymi kartami nie możesz grać w innych taliach niż Królestwa Północy. Wyłącznie karty bohaterów, które opisaliśmy na wcześniejszej stronie poradnika, są dostępne we wszystkich taliach.
Wraz z biegiem czasu zdobędziesz wiele dobrych kart Królestw Północy. Łącznie jest ich 38, więc jest w czym wybierać. Poniżej znajdziesz opis (pomijając postacie, które otrzymujesz po starcie gry), a także miejsce, w którym zdobędziesz interesującą Cię kartę.
Karta - Vernon Roche
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Velen"
- Kto ją wręcza: Hadko, chłopiec ze wsi
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Jan Natalis
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Niebezpieczna gra" od Zoltana i na końcu zgodzić się na partyjkę w Gwinta z Ravikiem
- Kto ją wręcza: Ravik, bandyta
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Esterad Thyssen
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Novigradzie"
- Kto ją wręcza: Dijkstra przebywający w łaźni
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Filippa Eilhart
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Talar
- Moc: 1 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Musisz kupić kartę.
- Kto ją wręcza: Karczmarz ze wsi Arinbjorn
- Dodatkowa zdolność: Szpieg, dostaje się do obozu przeciwnika, zwiększa jego liczbę punktów i pozwala Ci wyciągnąć dwie karty z talii.
Karta - Sigismund Dijkstra
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Velen"
- Kto ją wręcza: Krwawy Baron z Kasztelu Wrońce.
- Dodatkowa zdolność: Szpieg, dostaje się do obozu przeciwnika, zwiększa jego liczbę punktów i pozwala Ci wyciągnąć dwie karty z talii.
Karta - Biedna Pierdolona Piechota (2 karty)
- Moc: 1 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Kupiec ze wsi Podgaje
- Dodatkowa zdolność: Więź, ułożenie obok siebie tych samych kart podwaja ich siłę.
Karta - Rębacze z Crinfrid (3 karty)
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Kupiec ze wsi Podgaje i Glińsk, karczmarka z Białego Sadu
- Dodatkowa zdolność: Więź, ułożenie obok siebie tych samych kart podwaja ich siłę.
Karta - Katapulta
- Moc: 8 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Sprzedawca z Passiflory (burdelu) z Novigradu
- Dodatkowa zdolność: Więź, ułożenie obok siebie tych samych kart podwaja ich siłę.
Karta - Komandos Niebieskich Pasów (3 karty)
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Kupiec ze wsi Podgaje, kwatermistrz z kasztelu Wrońce i karczmarka z Białego Sadu
- Dodatkowa zdolność: Więź, ułożenie obok siebie tych samych kart podwaja ich siłę.