Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen

Opis zadania Bitwa w Kaer Morhen w Wiedźminie 3.

Po znalezieniu Ciri i przyprowadzeniu jej do Kaer Morhen idź za czarodziejkami i rozmawiaj z sojusznikami, którzy zgodzili się lub samodzielnie przyszli do siedziby wiedźminów, aby odeprzeć Dziki Gon.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen

Będziesz mógł porozmawiać z:

  • Hjalmarem (oraz Vigim i Folanem, jeśli ich uratowałeś w misji Władca Undvik);
  • Zoltanem (jednocześnie może on wytworzyć dla Ciebie jakieś przedmioty);
  • Myszoworem i Vesemirem;
  • Lambertem i Eskelem;
  • Rochem (i Ves, jeśli przeżyła w misji, gdzie broniłeś wioski przed Nilfgaardem) - a także Letho, jeśli zachęciłeś go do powrotu do Kaer Morhen;
  • Keirą Metz w zamku (możesz kupić u niej składniki do eliksirów);

Gdy dotrzesz do głównej sali, to rozpoczniesz naradę. Dowiesz się, jaki jest plan, a potem zdecyduj, które przedmioty wolisz stworzyć:

  • Jeśli z laboratorium wolisz eliksiry, to je dostaniesz i będziesz mógł zażyć. Jeśli pułapki, to wrogowie kilka razy zostaną szybciej zabici.
  • Z warsztatu możesz załatać mur (mniej wrogów będzie do zabicia w walce) lub odgruzować zbrojownię, co sprawi, że zdobędziesz dobre wyposażenie.

Niezależnie od tych wyborów pomów z Lambertem, a potem z Ciri. Teraz zostaje Ci dołączyć do kompanów i ruszyć do lasu. Na miejscu będziesz niewidzialny, lecz osłonę stracisz tuż po zaatakowaniu jeźdźców Dzikiego Gonu.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen 2

Twoim celem jest zamknięciem 3 portali. Podchodź pod nie i rzucaj w nie bombami z dwimerytu (tak, jak używasz pochodni). Pamiętaj, że lepiej jest najpierw zamknąć portal, a potem wybić wrogów, bo w innym przypadku będą wychodzić z niego wrogowie.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen 3

Po obejrzeniu scenki wcielisz się w Ciri, która pomoże Vesemirowi i Triss w uwolnieniu się od Dzikiego Gonu. Gdy to zrobisz, to obejrzyj scenkę, podczas której oddziały z lasu zostaną wybite. Wrócisz teraz do twierdzy, skąd będziesz kontynuował walkę.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen4

Po przejęciu kontroli nad Geraltem dostań się jak najszybciej na mur, a potem zamknij bramę z użyciem kołowrotu. Następnie zabij wrogów przy Lambercie (jeśli Keira pomaga w walce, to ona to zrobi automatycznie). Jeśli Lambert straci tutaj całe życie, to zginie.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen 5

Kolejnym krokiem jest udanie się na środkowy dziedziniec. Tutaj również odpieraj wrogów, lecz uważaj na beczki, bo jeśli w nie rzucisz bombą, to wybuchną i jednocześnie mogą Cię bardzo mocno zranić. Zainteresuj się także Triss, która będzie potrzebować pomocy.

Wiedźmin 3 - Bitwa w Kaer Morhen 6

W kolejnej sekwencji z Ciri zabij wrogów, a potem podejdź do koła przy bramie na górny dziedziniec, aby wpuścić do środka sojuszników. Potem zamknij dwa kolejne portale i wróć do bramy, co uruchomi bardzo długą scenkę, po której misja obrony Kaer Morhen się zakończy.

Źródło: własne

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper