Wiedźmin 3 Gwint - talia Nilfgaardu (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?
Wszystkie karty z talii Nilfgaardu w Gwincie, mini-grze w Wiedźminie 3.
Królestwa Północy i Nilfgaard to dwie talie, z którymi warto się zapoznać, ponieważ, przynajmniej na początku, są tymi najpotężniejszymi. Korzystając z nich bez jakichkolwiek problemów powinieneś pokonać amatorów z karczm czy kowali, a także pierwszych graczy z oficjalnych rozgrywek.
Uwaga! Poniższymi kartami nie możesz grać w innych taliach niż Nilfgaard. Wyłącznie karty bohaterów, które opisaliśmy na wcześniejszej stronie poradnika, są dostępne we wszystkich taliach.
Wraz z biegiem czasu zdobędziesz wiele dobrych kart Nilfgaardu - szczególnie szpiegów potrafiących w łatwy sposób zwiększyć liczebność kart w grze. Łącznie ogólnych postaci wyróżnić można aż 38, więc jest w czym wybierać. Poniżej znajdziesz opis, a także miejsce, w którym zdobędziesz interesującą Cię kartę.
Karta - Letho z Gulety
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Velen"
- Kto ją wręcza: Szkutnik z Oreton
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Menno Coehoorn
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Partyjki z karczmarzami"
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Rozdroża z Velen
- Dodatkowa zdolność: Medyk, przywraca jedną postać zwykłą (czyli nie bohatera) ze zbioru kart odrzuconych
Karta - Morvran Voorhis
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Novigradzie"
- Kto ją wręcza: Markiza Serenity z Passiflory.
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Tibor Eggebracht
- Moc: 10 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Partyjki z karczmarzami"
- Kto ją wręcza: Olivier z Kingfishera
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Albrich
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Musisz kupić kartę.
- Kto ją wręcza: Karczmarz z Wroniego Oka (Crow's Perch).
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Assire var Anahid
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Musisz kupić kartę.
- Kto ją wręcza: Karczmarka z Białego Sadu.
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Cynthia
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Musisz kupić kartę
- Kto ją wręcza: Kwatermistrz z Kasztelu Wrońce
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Fringilla Vigo
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wykonaj zadanie "Niebezpieczna gra" od Zoltana
- Kto ją wręcza: Znajdziesz ją na piętrze budynku krasnoluda, którego odwiedzasz z Zoltanem
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Morteisen
- Moc: 3 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Sprzedawca ze wsi Podgaje
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Rainfarn
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Kupiec z regionu Spitfire Bluff
- Dodatkowa zdolność:
Karta - Renuald aep Matsen
- Moc: 5 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Rotten Mangonel
- Moc: 3 siły
- Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Shilard Fitz-Oesterlen
- Moc: 7 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
- Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
- Dodatkowa zdolność: Szpieg, dostaje się do obozu przeciwnika, zwiększa jego liczbę punktów i pozwala Ci wyciągnąć dwie karty z talii.
Karta - Stefan Skellen
- Moc: 9 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: Szpieg, dostaje się do obozu przeciwnika, zwiększa jego liczbę punktów i pozwala Ci wyciągnąć dwie karty z talii.
Karta - Sweers
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Musisz kupić kartę
- Kto ją wręcza: Handlarz ze wsi Claywich
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Vanhemar
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Vattier de Rideaux
- Moc: 4 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: Szpieg, dostaje się do obozu przeciwnika, zwiększa jego liczbę punktów i pozwala Ci wyciągnąć dwie karty z talii.
Karta - Vreemde
- Moc: 2 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Cahir
- Moc: 6 siły
- Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
- W jaki sposób zdobyć: Wygrać partyjkę z losowym handlarzem/kowalem
- Kto ją wręcza: Losowy kupiec/handlarz
- Dodatkowa zdolność: brak
Karta - Puttkammer
- Moc: 3 siły
- Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
- W jaki sposób zdobyć: Kupić od sprzedawcy
- Kto ją wręcza: Kupiec ze wsi Claywich
- Dodatkowa zdolność: brak