Wiedźmin 3 - Dorwać Juniora; Gangi Novigradu
Opis misji Dorwać Juniora i Gangi Novigradu w Wiedźminie 3.
Po rozmowie z Dijkstrą w łaźni będziesz musiał odnaleźć Skurwiela Juniora. Twoim zadaniem jest sprawdzenie 3 budynków należących do tegoż gangstera. Możesz zrobić to samemu lub z pomocą krasnoludów Tasaka, co automatycznie aktywuje misję Gangi Novigradu:
- Jeśli nie pójdziesz do Tasaka i samemu sprawdzisz przedsiębiorstwa Skurwiela Juniora, to misja Gangi Novigradu zakończy się niepowodzeniem, ale będziesz mógł załatwić wszystkie sprawy po cichu, bez rozlewu krwi.
- Jeśli pójdziesz do Tasaka, to będziesz zmuszony rozwalić biznesy Skurwiela Juniora z pomocą krasnoludów. Tasak Cię za to polubi i jednocześnie ukończysz jego misję.
W obu przypadkach i tak znajdziesz Skurwiela Juniora, a w poniższym opisie przejścia sprawdzamy pierwszą, bardziej skomplikowaną opcję.
Kasyno
Najpierw sprawdź kasyno. Podejdź do bramkarzy i użyj sugestii lub zapłać im, aby wejść do środka bez rozlewu krwi. Potem rozpocznij partyjki z innymi graczami, aby dowiedzieć się coś więcej nt. Juniora i zagrać z nimi Gwinta. Gdy ograsz wszystkich, to dostaniesz dostęp do pokoju wybranych.
Zabij 3 przestępców, a potem porozmawiaj z niziołkiem. Możesz:
- Zostawić niziołka, co sprawi, że słuch o nim zniknie. Nie jest to zalecane, ponieważ Rico wcześniej współpracował z osobami, którym Ty teraz pomagasz.
- Uwolnić niziołka, co aktywuje dodatkowe zadanie o tytule "Honor złodzieja". Podczas jego wykonywania otrzymasz pancerz i miecz, a Rico - zgodnie z zaleceniami Króla Żebraków - opuści Novigrad.
Po tym wątek z kasynem się zakończy.
Ring
Drugim obiektem jest arena walk. Najłatwiej jest wejść tutaj, podszywając się pod Zdenka. Jego dokument znajdziesz po prawej stronie od areny, patrząc od drzwi wejściowych. Zbadaj zabitego przez bandytów zabójcę. Potem wejdź do środka i porozmawiaj z Igorem.
Potem zgódź się na trzy walki na arenie. To prości wrogowie, z którymi poradzisz sobie bez jakichkolwiek problemów. W międzyczasie zabijesz także psy, jeśli nie wykończysz pierwszego oponenta. Potem zajmij się też zwierzętami. Wysłuchaj przemówienia, po którym zacznij walkę z ludźmi Juniora.
Gdy zabijesz Igora, to przeszukaj go, aby zdobyć klucz. Mając ten przedmiot, idź w lewo, pomóż krasnoludom w walce, a potem sprawdź szkatułkę zarządcy, w której znajdziesz listy. Przeczytaj je i wróć na teren areny. Nie idź do niej, a odbij w lewo, gdzie znajdziesz tajemnicze pomieszczenie.
Nim z niego skorzystasz, przestaw pochodnię z prawej strony murku - musisz podpalić ją znakiem Igni. Potem wejdź do schowka i zabierz list ze skrzyni.
Kryjówka
Ostatnia lokacja to przyczółek Juniora.
Gdy wejdziesz do środka, zbadaj dokumenty na ziemi, a potem idź na piętro. Po sprawdzeniu 2-3 tropów Geralt domyśli się, że nie znajdzie tu nic ciekawego.
Vernon Roche
Idź pomów z Dijkstrą, a ten zaleci Ci spotkać się z Vernonem Rochem. Udaj się na miejsce stacjonowania Niebieskich Pasów.
Na miejscu spotkasz strażników. Nie bądź w stosunku do niego agresywny, bo Roche zaraz przyjdzie i przywita Geralta z otwartymi rękoma. Popytaj go o Juniora, a potem spotkaj się z nim przy bramie wschodniej do Oxenfurtu. Potem wejdź do klubu szachowego, gdzie spotkasz Radowida. Odbądź z nim rozmowę nt. Juniora.
Z rozmowy dowiesz się, gdzie znajduje się Willey. Udaj się teraz do jego posiadłości - powiedz, że chcesz dogadać sprawę dziewczyn. Potem idź starym kanałem lub powybijaj wszystkich ludzi, aby wejść siłą do budynku. Wybór należy do Ciebie.
W obu przypadkach będziesz musiał zabić kilku wrogów. W budynku wejdź po schodach do góry, a potem przez drzwi z lewej strony, gdzie finalnie znajdziesz oprawcę. W trakcie konwersacji rozpoczniesz kolejne wspomnienie z Ciri.
Podczas niego pokierujesz Ciri, która dotrze do Dudu. Uratuj go, raniąc Juniora, a potem zabijając jego ludzi. Finalnie wyjdziesz z budynku.
Po rozmowie i dowiedzeniu się prawdy możesz:
- Oszczędzić Skurwiela Juniora, co będzie jeszcze większą karą dla niego, niż można sobie wyobrazić. Antagonista stanie się w Novigradzie nikim i przeklnie Geralta oraz Ciri. Skurwiel Junior zostaje rzucony na pastwę losu, będąc bardzo biednym człowiekiem.
- Zabijając Skurwiela Juniora, pozbędziesz się go raz na zawsze. Podczas wykonywania misji głównych w ostatnim akcie gry dotrzesz do jego starej siedziby i spotkasz dopplera, który postanowił przejąć biznes antagonisty. Dobrze zarządza zostawionymi pieniędzmi, które postanowił nawet zainwestować w pełni legalny biznes.
Niezależnie od wyboru zakończysz wątek związany ze Skurwielem Juniorem.