Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Banita Cid: straż Hugo, pantera Republiki, Nowa Kryjówka

Final Fantasy XVI (16) - Banita Cid: straż Hugo, pantera Republiki, Nowa Kryjówka

Banita Cid - Final Fantasy XVI.

Po poprzednich wydarzeniach związanych z kryształem przeniesiesz się do miejsca, gdzie stacjonują żołnierze Hugo. Zabij ich, a potem zmierz się z mini-bossem - "kotkiem".

Final Fantasy XVI (16) - Banita Cid: straż Hugo, pantera Republiki, Nowa Kryjówka

Przeciwnik jest bardzo prosty do ubicia. Łącz 6 zdolności Eikonów i oszałamiaj oponenta, uważając także na serię ataków za pomocą łapy - najczęściej są to 3 uderzenia. Po wygranej walce wrócisz do kryjówki, a raczej jej szczątków po ataku Tytana pięć lat wcześniej.

Po dotarciu do nowej kryjówki zadanie dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper