Final Fantasy XVI (16) - Eikon ognia, wiatru i piorunów: która postawa jest lepsza, Feniksa czy Garudy?
Który Eikon jest najlepszy?
Po pierwszym kluczowym starciu w około dziesiątej misji głównej poznasz drugiego z wielu eikonów, który urozmaici system walki i sprawi, że starcia będą teraz jeszcze efektowniejsze.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać naprzemiennie dwóch eikonów naraz - w końcu zdolności nie są przypisane tylko do jednego Eikona, więc możesz nawet tworzyć kombinacje, aby szybko wybijać oponentów.
Jeśli natomiast bardzo stawiasz wyłącznie na jednego Eikona, a dodatkowo chcesz odblokować przy jednym z nich ultimate skill, a więc specjalną zdolność kosztującą przynajmniej 1,5 tysiąca punktów umiejętności, będziesz musiał postawić na jednego z dwóch Eikonów.
Osobiście polecamy Garudę, a więc Panią Wiatru. Jej zwykłe zdolności wydają się być lepsze od tych prezentowanych przez Feniksa. Standarodwa umiejętność przyciąga wroga, a dwie pozostałe potrafią zadawać obrażenia jednostce lub wrogom w danym obszarze.
Dodatkowo końcowa umiejętność bardzo mocno ogłusza, co jest cholernie ważne w walkach z bossami. Tornado zrobi większe wrażenie, aniżeli skrzydła Feniksa, co dobrze pokazuje sama gra.
Pamiętaj, że Eikony ognia i wiatru są lepsze od Eikona błyskawicy (lecz gorsze od Eikona Tytana), którego zdobywasz przed połową gry!