Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Żelazny Gigant w Pogrzebane wspomnienia, jak pokonać?

Final Fantasy XVI (16) - Żelazny Gigant w Pogrzebane wspomnienia, jak pokonać?

Żelazny Gigant - Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI (16) - Pogrzebane wspomnienia: Upadły Strażnik, Żelazny Gigant, Lisz, Piekielny Eikon i Cień

Zawalczysz z żelaznym gigantem. Oponent potrafi doskakiwać i przeszywać w linii prostej, tak więc wykonuj unik wtedy, gdy zmierza w Twoim kierunku. Potem uważaj także na połączone uderzenie o ziemię połączone z uniesieniem nogi - musisz wykonać unik do tyłu, aby nie otrzymać obrażeń.

Podczas starcia przyda Ci się umiejętność Powietrznego Podmuchu Garudy - użyj go, a wróg będzie diametralnie szybko ogłuszany, wręcz to przepis na sukces. Strażnik będąc w wietrze nie tylko straci trochę HP i siły, ale także możesz się od niego śmiało odbić i zadawać mu obrażenia w powietrzu, co sprawi, że nie będzie on w stanie wyrządzić szkody głównemu bohaterowi gry.

Final Fantasy XVI (16) - Pogrzebane wspomnienia: Upadły Strażnik, Żelazny Gigant, Lisz, Piekielny Eikon i Cień

W drugiej fazie walki oponent będzie ładował siłę na dalszą część walki - to tak jakby kolejna część ogłuszenia. Obijaj wtedy wroga (nie będziesz mu jednak zabierał punktów zdrowia, a jedynie ochronę) na wszelkie sposoby i uważaj na kule ognia, które lądują w linii prostej na arenie (wystarczy odskoczyć w lewo lub prawo, albo znaleźć się w powietrzu, aby nie otrzymać obrażeń).

Następnie uważaj na kolejne szarże wroga tuż po wyjściu z ogłuszenia ze strony żelaznego giganta. Gdy będzie wadził swoim mieczem o podłogę, to oznaka, że ruszy ze strzałami w Twoim kierunku, które jednak możesz łatwo ominąć.

Final Fantasy XVI (16) - Pogrzebane wspomnienia: Upadły Strażnik, Żelazny Gigant, Lisz, Piekielny Eikon i Cień

Uważaj również na obroty oponenta, gdy ten cofa się o krok i bierze zamach. Nie możesz się wtedy znaleźć blisko niego. W drugiej fazie walki warto znowu użyć wietrznego podmuchu i atakować wroga w powietrzu, aby szybko się go pozbyć.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper