Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma
Kroki na popiele - Final Fantasy XVI.
Idź przed siebie, będąc w Waloed. Kawałek dalej dotrzesz do opuszczonej wioski pełnej orków. Możesz szybko przebiec do bramy, gdzie spotkasz przeciwników.





Po walce otwórz ją wajchą z prawej strony. Potem przebiegnij przez jaskinię, a zauważysz Stonhyrr. Po drodze plany się zmienią, a Ty ruszysz do wioski Eistla - przez bagna pełne stworów, które jednak możesz bez problemu ominąć. Na miejscu pozbądź się oponentów.

Po zabiciu wiwerny na arenie pojawi się nowy przeciwnik. Nie jest on jednak mobilny i łatwo wykonywać kontry po jego uderzeniach, więc na pewno sobie z nim poradzisz. Po starciu i scenie z Odynem przyjdzie moment na przeszukanie opuszczonej wioski.

Idź w lewo po schodach do góry, a w budynku blisko stodoły usłyszysz odgłosy. Wejdź do środka i naradź się, a potem rusz do Zadumy na wschodzie wioski. Gdy wejdziesz do wieży, to zakończysz tę misję i rozpoczniesz nową.