Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Hugo Kubka, Eikon Tytan w Kara Śmierci, jak pokonać?

Final Fantasy XVI (16) - Hugo Kubka, Eikon Tytan w Kara Śmierci, jak pokonać?

Hugo Kubka - Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI (16) - Kara śmierci: Rosalith, Ochrona, Zamek, Coerul, Hugo Kubka, Jill, Eikon Tytan

Pamiętaj, że Hugo źle znosi uderzenia piorunów i wszelkie moce związane z Eikonem (fioletowym) Rakhumem od Cida.

Po dialogu z Hugo będziesz musiał z nim walczyć. W pierwszej fazie walki oponent pod postacią Tytana będzie przede wszystkim szarżował w Twoją stronę - wykonuj unik w ostatnim momencie i atakuj go. Gdy Hugo wykonuje uniki, a potem wyprowadza atak, to nie zbliżaj się do Hugo od razu przy pierwszym możliwym sposobie, bo ten wykona drugi atak. Uważaj też na doskoki, które najczęściej są dwa w jednej serii.

Final Fantasy XVI (16) - Kara śmierci: Rosalith, Ochrona, Zamek, Coerul, Hugo Kubka, Jill, Eikon Tytan

W drugiej fazie walki przeniesiesz się na inną arenę. Tam natomiast Hugo będzie używał bardziej zaawansowanych zdolności ziemi. Uciekaj od aren oznaczonych atakiem Kubki lub zbliżaj się do niego, gdy areny oddalone od niego zostaną zniszczone, a te w pobliżu wroga będą nienaruszone. Dochodzi również cios uderzenia w ziemię (ręką lub nogą - nazwa tego skilla to Zgiełk), która sprawia, że w Twoją stronę jest posyłany wstrząs, nad którym musisz przeskoczyć.

Final Fantasy XVI (16) - Kara śmierci: Rosalith, Ochrona, Zamek, Coerul, Hugo Kubka, Jill, Eikon Tytan

Gdy Hugo zostanie mniej niż połowa HP, to zacznie używać Udręki - podczas tych ataków jego dłonie będą ogromne i będzie umieć wykonywać dalekosiężne ciosy, czy też posyłać je w Twoją stronę. Miej oczy dookoła głowy i skup się wtedy wyłącznie na unikach i nie atakuj wrogów. Gdy dojdzie do ziemnej furii, w której cały obszar zostanie oznaczony uderzeniem ziemi, to trzymaj się jak najbliżej krawędzi lokacji, aby uniknąć obrażeń. Dodatkowo wstrząs jest połączeniem uderzeniem w ziemię (musisz podskakiwać i jednocześnie unikać oznaczonych obiektów na arenie).

Dodatkowo pamiętaj, że sporo ataków możesz przerwać, korzystając z Eikona burz i piorunów. Hugo źle na nie reaguje, więc odbierają mu również sporo punktów wytrzymałości odpowiadających za ogłuszenie.

Final Fantasy XVI (16) - Kara śmierci: Rosalith, Ochrona, Zamek, Coerul, Hugo Kubka, Jill, Eikon Tytan

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper