Final Fantasy XVI (16) - Grabarz W ciemność, jak pokonać?
Grabarz - Final Fantasy XVI.





Po wygranej walce otwórz główną bramę, a dotrzesz do głównego miejsca lokacji. Znajdziesz tam Harbanda i Grabarza, z którym stoczysz walkę. Omijanie lasera z energią jest proste - gdy się zbliży do Ciebie, wykonaj unik w stronę, z której przebywa, a nie otrzymasz obrażeń. Wróg potrafi też szarżować, więc wystarczy wtedy zejść mu z toru, a potem zacząć atakować, ponieważ oponent nie szarżuje kilka razy w krótkim odstępie czasowym.

Gdy grabarz wyskakuje w powietrze i spada, przygotuj się na podskakiwanie i unikanie cięciw na poziomie kolan. Ekshumacja, a więc wbicie dłoni w ziemię, sprawia, że Clive zostaje odrzucony, ale nie otrzymuje zbyt dużych obrażeń. W tym przypadku możesz podskoczyć od ciała wroga i walczyć w powietrza, aby uniknąć chwilowego oszołomienia protagonisty. Unikaj też energii na arenach, które potem będą łączone z promieniem energii (możesz wejść za grabarza, aby uniknąć obrażeń i uderzać w niego swoim mieczem).