Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Trzech to już kompania: Byron, marszałek Havel, Renegaci, wspólnik

Final Fantasy XVI (16) - Trzech to już kompania: Byron, marszałek Havel, Renegaci, wspólnik

Trzech to już kompania - Final Fantasy XVI.

Rusz do wujka Byrona, który stoi przy barze. Powie Ci on o przywróceniu wojskowych do służby - pomoże Ci w tym marszałek Havel, do którego musisz się udać.

Final Fantasy XVI (16) - Trzech to już kompania: Byron, marszałek Havel, Renegaci, wspólnik

Rusz do budynku Republiki, a na moście wybij renegatów. Następnie pomów z marszałkiem, aby ustalić plan rozpoczęcia nowego ładu. Potem rusz do Quintena, którego uznasz za wspólnika i dyplomatę. Pomów z sojusznikiem, po czym wróć do kryjówki, aby zdać relację Byronowi.

Po rozmowie z nim przeniesiesz się na dwór Rosfieldów, a po podpisaniu porozumienia zakończysz quest.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper