Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Rycerz Oślepiającego Świtu w Lot pisklęcia, jak pokonać?

Final Fantasy XVI (16) - Rycerz Oślepiającego Świtu w Lot pisklęcia, jak pokonać?

Rycerz Oślepiającego Świtu - Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Rycerz Oślepiającego Świtu ma kilka uderzeń. Pierwsze z nich to seria 3 ataków, podczas których musisz używać uników, najlepiej do tyłu. Drugi atak to wyskok w powietrze i opadnięcie na wyznaczony teren - nie bądź blisko niego, aby nie zostać uderzonym. W drugiej fazie walki tychże skoków będzie dwa, więc staraj się użyć uniku w dobrym momencie przy pierwszym odskoku.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Trzecim ciosem jest obrót - wtedy, podobnie jak w przypadku morskiego potwora, po prostu wykonuj uniki do tyłu. Podczas tego starcia zalecamy wybijać się w powietrze od wroga, wykonując podwójny skok - o ile wcześniej odblokowałeś go w zdolnościach.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper