Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Nie ma to jak w domu: Otto, Vivian, Karta świata i obsada, Komnata

Final Fantasy XVI (16) - Nie ma to jak w domu: Otto, Vivian, Karta świata i obsada, Komnata

Nie ma to jak w domu - Final Fantasy XVI.

Po dotarciu do nowej kryjówki pomów z Ottonem, który znajduje się w kantynie.

Final Fantasy XVI (16) - Nie ma to jak w domu: Otto, Vivian, Karta świata i obsada, Komnata

Dzięki rozmowie z nim dowiesz się o czytelniczce Vivian, którą musisz poznać. Przedstawi Ci ona sytuację na świecie, a także pozwala śledzić głównych bohaterów oraz przypominać sobie ich współprace czy poczynania. Potem ruszysz do księgarza, a po rozmowie z nim do swojej komnaty, gdzie przeczytasz list i wysłuchasz długiej rozmowy. Przeniesiesz się też na chwilę do Joshui.

Dialogi przerwie Otto, który powie, że Martha z zajazdu zaginęła. Wspólnie z Jill będziesz ją szukał.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper