Final Fantasy XVI (16) - Najlepsze umiejętności na start: które zdolności wybrać?
Najlepsze umiejętności - Final Fantasy XVI.
W pierwszej połowie Final Fantasy XVI, kiedy Clive będzie posiadał Eikona Feniksa, Garudę oraz Ifryta, możesz zastanowić się, które umiejętności będą najlepiej pasować - w końcu możesz wybrać jedynie 2 z 4 dostępnych przy każdym Eikonie.
Wyboru nie ma tutaj aż tak ogromnego, jak choćby w Final Fantasy VII Remake. Mimo to warto dowiedzieć się, które zestawy spiszą się najlepiej w walce (czyli na które lepiej wydawać punkty na ulepszenie oraz mistrzostwo). Oto obiecane skille:
- Wznoszące płomienie - uderzające, ogniste skrzydło spisuje się bardzo dobrze do walki z pojedynczymi wrogami, w tym bossami.
- Szkarłatny Cyklon - obracanie się, tworząc pierścień ognia, jest w porządku, ale do momentu odblokowania Ifryta - wtedy idź w Zapłon, który bardzo łatwo pozwala atakować pomniejszych wrogów i zadawać spore obrażenia także bossom. W tym przypadkuSzarkałtny Cyklon zamień na Zapłon, gdy będzie to możliwe.
- Wypatroszenie - dwa szpony, które rozszarpują cel, idealnie pasują do walk z bossami, ponieważ niezmiernie szybko ogłuszasz wroga.
- Powietrzy Podmuch - pozwala tworzyć tornado, które jeszcze szybciej niż wypatroszenie oszołamia oponenta. Eikona Garudę warto poświęcić właśnie na dezorientowanie oponentów czy bossa podczas specjalnych starć.