Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Blokowanie się zadań, wykonywanie zadań po ukończeniu gry, czy możliwe?

Final Fantasy XVI (16) - Blokowanie się zadań, wykonywanie zadań po ukończeniu gry, czy możliwe?

Postęp w zadaniach i fabule - Final Fantasy XVI.

W Final Fantasy XVI znajdziemy fabułę trwającą przynajmniej 35 godzin, a do tego dochodzą także wszelkie aktywności poboczne, które wydłużają zabawę o nawet dwukrotność podanej przed chwilą liczby.

Czy jednak zadania poboczne blokują się wraz z postępem fabularnym? Możemy potwierdzić, że zadania poboczne powinniśmy wykonywać wtedy, gdy są one dostępne - a na pewno nie później niż w momencie, gdy na ekranie pojawi się ikona informująca o ważnym momencie fabularnym, który może mocno wpłynąć na historię czy lokacje.

Final Fantasy XVI (16) - Blokowanie się zadań, wykonywanie zadań po ukończeniu gry, czy możliwe?

Dodatkowo warto pamiętać, że niektóre zadania poboczne wchodzące w skład pewnych wątków mogą odblokować kolejne questy - a te, jak wspomnieliśmy wcześniej, nie zawsze muszą być dostępne aż do ujrzenia napisów końcowych.

Final Fantasy XVI (16) - Blokowanie się zadań, wykonywanie zadań po ukończeniu gry, czy możliwe?

Pozostałe natomiast zadania poboczne będziemy mogli wykonać po ukończeniu gry. Jest to możliwe albo przed walką z finałowym bossem, albo po ukończeniu gry i wczytaniu ostatniego zapisu - wtedy znajdziemy się przed kluczowym momentem fabularnym, w czymś co przypomina "end-game".

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper