Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Podsycanie żaru - Final Fantasy XVI.

Po wyjściu z kryjówki idź przez las z Cidem. Kawałek dalej zabij wilkołaki, pospolitych przeciwników w tym regionie.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Następnie biegnij dalej za kompanem - będziesz musiał zająć się też wrogo nastawionymi roślinami. Potem przejdź obok drzewa, a blisko klifu znajdziesz wiwernę.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Pozbądź się wroga, uważając na jego ataki z powietrza i obroty wokół własnej osi. Potem przejdź do miejsca, z którego Cid nie przejdzie dalej - popatrz na Torgala, który wskaże drogę. Idź dalej, wybij wrogów, po czym przejdź przez szczelinę. Znajdziesz tam bossa.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Fafnir to jak dotąd najcięższy boss do pokonania. Jego zwykłym atakiem jest uderzenie ręką - wtedy wykonuj unik do tyłu, aby nie zostać uderzonym. Rób to samo wtedy, gdy podnosi lewą lub prawą nogę. Możesz użyć również tonika kamiennej skóry, aby zadawać mu większe obrażenia.

Gdy przeciwnik wybija się w powietrze, musisz wykonać przynajmniej dwa uniki do tyłu lub w lewo/prawo - inaczej zostaniesz zgnieciony, gdy wyląduje kawałek przed sobą.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Najgorszym ciosem jest jednak turlanie się w stronę, z której uderzasz. Musisz albo próbować zadawać mu obrażenia bliżej twarzy (wtedy turlanie nie wchodzi w grę) lub często zmieniać swoją pozycję. Gdy widzisz, że Fafnir nie atakuje kilka sekund i przenosi ciężar ciała na jedną ze stron, powinieneś uciekać w lewo lub prawo (w stronę twarzy lub ogona). MOżesz też wykonywać podwójny skok, jeśli odblokowałeś tę umiejętność.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Podczas starcia korzystaj też z leczenia za sprawą Torgala. W drugiej fazie walki uważaj na wirujący cykl - staraj się być ciągle za wrogiem, aby nie był w stanie Cię zaatakować. Uważaj też na ostateczne uderzenie podczas tego ataku, gdy wróg spada na arenę.

Po walce przejdź przez szczelinę, zbierz mikstury i potem wybij szerszenie, które będą znajdować się na kolejnej arenie.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Idź w górę rzeki, zabij dodatkowo także kolejną wiwernę, a finalnie dostaniesz się do miejsca ze zwiadowcą królewskim. Po krótkiej przerwie będziesz wałczył z Północnym Krukiem.

Final Fantasy XVI (16) - Podsycanie żaru: Greatwood, wilkołaki, wiwerna, Fafnir, Północny Kruk

Jest to doświadczony żołnierz, który jednak nie posiada żadnych nadzwyczajnych ciosów - manerwuj dobrze unikami i uważaj na jego wyskoki w powietrze lub plucie ogniem, a bez problemu go pokonasz. Wysłuchaj rozmowę, a potem dotrzesz do Lostwing.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper