Final Fantasy XVI (16) - Płynny płomień w Ogień i Lód, jak pokonać?
Płynny płomień - Final Fantasy XVI.





Gdy go ubijesz, skonfrontujesz się z Patriarchą. Ten przemieni się po scence w potwora - Ty z kolei spróbujesz stać się Ifrytem, lecz nim do tego dojdzie, posterujesz Clivem. Oponent jest bardzo mobilny i najczęściej atakuje seriami po dwa ataki. Uderza pięścią w ziemię, więc staraj się przed rozpoczęciem własnej serii unikać jego ciosów, rób to jednak wtedy, gdy oponent zacznie już uderzać, bo wykonanie uniku wcześniej sprawi, że otrzymasz obrażenia.

Oponent potrafi też bardzo szybko się przemieszczać po całej arenie, obchodzić Cię od tyłu i wykonać uderzenie. Wtedy też wykonaj unik w ostatnim możliwym momencie. Płynny Płomień jednak bardzo łatwo ogłuszyć, więc postaraj się używać umiejętności wiatru Garudy, aby oszołamiać oponenta. Po każdym oszołomieniu wróg będzie umieć przybierać inne postacie - megażar to kula, której z łatwością unikniesz.

Jedenasta godzina z kolei polega na unikaniu czegoś, co przypomina ognistych wierzchowców czy latających smoków. Nie myśl także o zadawaniu obrażeń, gdy wróg zamienia się w latającego Wyverna - po prostu unikaj uderzeń, wykonując uniki i wal w niego (lub używaj specjalnych zdolności) wtedy, gdy wróg zatrzyma się na arenie i podeprze pięścią.