Final Fantasy XVI (16) - Gromy z jasnego nieba, Do roboty: Mid, magazyn, Cressidy, warsztat
Gromy z jasnego nieba - Final Fantasy XVI.
Gromy z jasnego nieba
Po pokonaniu Hugo Kubki porozmawiaj z Ottonem na głównym placu w kryjówce. Od niego dowiesz się, że Kubka wciąż się ukrywa - ty spotkasz Mid, dawną koleżankę Clive'a.
Idź do miejsca zwanego magazynem w kryjówce, aby dogadać z nową towarzyszką szczegóły. Pomożesz stworzyć jej swój własny warsztat, lecz wcześniej musisz zdobyć materiały rzemieślnicze.
Do roboty
Udaj się do Charon i Blackthorne'a blisko baru, a potem do cieśli przy dokach.
Zlecisz im specjalne zadania. Po konwersacji idź jeszcze do zajazdu Marthy, aby podpytać tam o Bernarda, który wcześniej naprawiał most. Musisz ruszyć do miejscowości Cressidy, gdzie ma znajdować się cieśla.
Na miejscu przekonasz Bernarda do pomocy - wcześniej pomagając mu w eliminowaniu przeciwników w rodzinnej wiosce. Po tym wróć do Mid, wraz z którą zacznie się budowa warsztatu. Idź jeszcze do lazaretu, aby porozmawiać z Jill, a potem całą załogą przemyślicie dalsze kroki dot. Torgala.
Potem spotkasz jeszcze wuja Byrona, z pomocą którego udasz się na tereny pustynne.