Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Do domu, Budowa mostów: Trzy Trzciny, Martha, Cieśla Bernard, Most

Final Fantasy XVI (16) - Do domu, Budowa mostów: Trzy Trzciny, Martha, Cieśla Bernard, Most

Do domu - Final Fantasy XVI.

Do domu

Po dotarciu do regionu Trzech Trzcin wspólnie z Jill ruszysz do prowincji Rosarii. Idź w kierunku karczmy - masz do dyspozycji rozległe regiony, więc możesz, ale wcale nie musisz walczyć z oponentami.

Final Fantasy XVI (16) - Do domu, Budowa mostów: Trzy Trzciny, Martha, Cieśla Bernard, Most

Po drodze przejdziesz przez most i znajdziesz także zadanie poboczne wręczane przez opiekuna Chocobo. Potem dotrzyj do stajni, omiń ją i wejdź na teren zajazdu. Potem do oberży, gdzie znajdziesz samą właścicielkę. Powie ci o problemach w zajeździe i cieśli, który zaginął.

Budowa mostów

Rusz na południe od zajazdu, aby rozpocząć szukanie cieśli.

Final Fantasy XVI (16) - Do domu, Budowa mostów: Trzy Trzciny, Martha, Cieśla Bernard, Most

Skorzystaj z drabiny, aby zejść pod akwedukt. Tam zabij 3 szalone szpony, a potem pomów z uratowanym przed chwilą mężczyzną. Okaże się nim Bernard, który od razu ruszy naprawiać most. Zdaj relację Marthcie, po czym te dwa zadania główne zostaną zakończone.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper