Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Ultima w Ulice szaleństwa: jak pokonać?

Final Fantasy XVI (16) - Ultima w Ulice szaleństwa: jak pokonać?

Ultima, pierwsza walka - FInal Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI (16) - Ulice szaleństwa: Behemot, Zamek, Szczelina, Ultima, Pierwsza walka

Ultima zamienia się w wojownika ze skrzydłami (przypomina Garudę, jednego z pierwszych Eikonów). OPonent potrafi wywoływać promienie na arenie, które rażą w wyznaczonym kierunku. Staraj się odbiegać do tyłu, a jeśli nie masz miejsca, to znajduj się w szparze. Przy drugim ataku rzeczonymi promieniami biegnij jak najdalej w lewo lub prawo (w zależności, gdzie jest Ultima), aby uniknąć uderzenia zmierzającego do ostatniej pozycji Clive'a.

W przypadku miecza staraj się trzymać oponenta na bliski dystans. Wykonuje on jeden albo maksymalnie dwa ataki swoim orężem, które łatwo uniknąć, a potem kontrować. Gdy oponent próbuje Cię naznaczyć kulą, to omijaj ją, a po jakimś czasie zniknie ona z areny. Atak ten jest łączony często z soplem lodu rzucanym w Twoim kierunku, więc nie tylko odbiegaj od kuli, ale także przyglądaj się Ultimie, gdy ten będzie rzucał soplem.

Final Fantasy XVI (16) - Ulice szaleństwa: Behemot, Zamek, Szczelina, Ultima, Pierwsza walka

Po oszołomieniu wroga, a więc w drugiej fazie pojedynku, uciekaj od przyciągnięcia do fioletowego obiektu, który będzie połączony z promieniami (jeśli w niego wpadniesz, to zginiesz, więc pamiętaj, aby po prostu uciekać w tym momencie i nie przejmować się innymi rzeczami). Uniknięcie ich będzie jeszcze cięższe, więc teraz możesz wykonać unik tuż przed momentem ruszenia się owych promieni. Dodatkowo rzucanie soplami będzie trwało dłużej, a wróg nauczy się szarżować w Twoją stronę ze swoim orężem.

Final Fantasy XVI (16) - Ulice szaleństwa: Behemot, Zamek, Szczelina, Ultima, Pierwsza walka

W trzeciej fazie walki (po drugim oszołomieniu) Ultima nauczy się wykorzystywać Wybawienie. To seria ataków ognistym mieczem, która liczy nawet 5-6 uderzeń - ostatni cios jest z powietrza, więc dopóki wróg go nie wykona, to nie interesuj się ciosami czy kontrami. Dodatkowo uważaj także na zabójczy laser w linii prostej, który teraz wróg potrafi tworzyć na arenie. Reszta ciosów jest identyczna - ponadto pamiętaj, że podczas tej sekwencji możesz stać w ogniu wywołanym przez jego oręż.

Po zabraniu wrogowi całego paska zdrowia pokonasz bossa - jak się jednak okaże, w kolejnych misjach przyjdzie Ci zawalczyć z nim raz jeszcze.

Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper