Baldurs Gate 3 - Lae'zel u Inkwizytora: współpraca, opuszczenie drużyny, jak sprawić, aby została?
Lae'zel i Inkwizytor - Baldurs Gate 3.
Podczas rozmowy z Inkwizytorem na tyłach szkółki githyanek będziesz podejmował istotny wybór w kontekście Lae'zel.
- Jeśli wcześniej odwiedziłeś ambulatorium, a maszyna uległa zniszczeniu (zawsze się tak dzieje, gdy wejdzie do niej Lae'zel), to wspomnij jej o tym wydarzeniu, a będzie w Twojej drużynie niezależnie od tego, co zrobisz z artefaktem;
- Zatrzymanie artefaktu - przy tej decyzji musisz mieć bardzo wysoki poziom aprobaty z tą postacią, aby Lae'zel nie chciała z Tobą walczyć. Alternatywnie możesz ją zostawić w obozie chwilę przed rozmową z Inkwizytorem.
- Jeśli dasz artefakt, a potem sprawy potoczą się tak, że i tak go odzyskasz (nie masz na to wpływu, bo Senna Zjawa pokaże swoje kolejne oblicze), to Lae'zel zostanie w Twojej ekipie po krótkiej rozmowie (musisz ją do tego przekonać).
Zawsze dochodzi więc do walki z Inkwizytorem i jego sługami.