Baldurs Gate 3 - Zbadaj podejrzane zabawki: Arfur, dwór, misie-bomby, list, Nestor, fajerwerki Felogyra
Zbadaj zabawki - Baldurs Gate 3.
Po dotarciu do punktu szybkiej podróży Rivington zauważysz stajnię, a obok niej dom i Arfuro kłócącego się z uchodźcami. Pomów z mężczyzną, a okaże się, że coś ukrywa - wypytaj go o szczegóły lub zastrasz, a dowiesz się (o ile nie przegrasz rzutu kością - w innym przypadku będziesz musiał walczyć z jego strażnikami), że uchodźcy mogą mieć problem z zabawkami.
Wejdź do środka do pokoju na północnym wschodzie. Znajdziesz tam właz na prawo od biurka. Otwórz go wytrychem, a potem zejdź do piwnic. Jest tutaj masa pułapek, więc podróżuj jedną postacią i to najlepiej tą ze zwinnymi dłońmi, aby niektóre pułapki móc zlikwidować. Jeśli wybuchną, to nie znajdziesz arcyważnego listu w tej misji.
Jest to list z pogróżkami. Zauważysz go przy skrzyni, którą wcześniej musisz rozbroić, a następnie otworzyć wytrychem. Teraz wyjdź na zewnątrz i idź na wschód do stodoły od znacznika Rivington. Przed wejściem znajdziesz dziesiętnika Nestora - pomów z nim, przekonaj go do wejścia do środka, a potem podejdź do skrzyni z misiami.
Okaże się, że w środku są wybuchowe zabawki, które mają trafić w ręce uchodźców. Nie wchodź z nimi w interakcję, bo wybuchną. Pomów z Nestorem, a potem poszukaj Arfura, twórcę tychże dodatków. Okaże się, że znajduje się on w Smocznej Przeprawie - w zamtuzie Kraes Shoress naprzeciwko przytułku Fraygo.
Wejdź do środka i odbij w prawo na wschód, gdzie znajdziesz bliźnięta. Obok nich znajduje się Arfur. Podczas rozmowy z nim będzie on próbował Cię przekupić, lecz jeśli nie zgodzisz się, to dowiesz się, że był szantażowany. Użyj zastraszenia lub groźby zabicia go, a usłyszysz, że stoi za tym Wuj Felogyr. Otrzymasz też przepustkę, dzięki której dotrzesz do znacznika misji.
Blisko nabrzeża wejdź do domu, gdzie sprzedawane są zabawki z bombami. W środku wybierz opcję z hasłem dot. Wuja Felogyra i przejdź przez metalowe drzwi z prawej strony, aby wejść na górę. Na piętrze, aby dostać się jeszcze wyżej, będziesz musiał albo użyć niewidzialności i zabrać klucz lub wybić strażniczkę i recepcjonistkę.
Na górze będziesz zmuszony wybić kilka osób, które zajmują się produkcją bomb. Po wybiciu oponentów zostanie Ci już tylko zakończenie questa.