Baldurs Gate 3 - Pokonaj duergarskich intruzów: Władca Ikr, Gekh Karbon, Skarbiec w Kolonii
Pokonaj duergarskich intruzów - Baldurs Gate 3.
Po tym, jak dotrzesz do Mykonidów w Podmroku i porozmawiasz z Władcą Ikr, będziesz mógł zgodzić się (odmówienie nie spotka się z walką, lecz zablokowaniem questa) na wykonanie zlecenia dotyczącego ubicia duergarskich intruzów.
Przyjmij zlecenie, a następnie rusz do grupy potencjalnych wrogów. Uwaga! Przed rozpoczęciem potencjalnego ataku warto wykonać ich zadania poboczne, bo potem będą one niedostępne!
Wyjdź z kolonii i idź na południe. Potem odbij lekko na zachód, a gdy zauważysz drewniane podesty, to wejdź do wioski krasnoludów. Możesz ich od razu zaatakować lub być przyjazny w celu wykonania misji, a dopiero potem zdecydowania, czy chcesz się ich pozbyć.
W drugim przypadku trafisz do wodza - Gekha Karbona, który będzie chciał z Tobą walczyć. Warto go przegadać, wspominając np. o swojej wierze w Absolut. Potem dowiesz się, że sierżant poszukuje butów. Mając je od Thulli z kolonii Mykonidów możesz go zaatakować (wspomóc może Cię Władca Przesytu, jeśli go zrekrutujesz w Kolonii).
Starcie jest proste, lecz pamiętaj, aby ustawić się nad Gekhiem i skupić się na zabiciu właśnie niego, bo w innym przypadku przywoła na arenę masę nieumarłych. Najlepiej będzie stanąć na mostku. Po wygranym pojedynku wróć do Władcy Ikr, a ten otworzy Ci dostęp do skarbca za mistyczną bramą (znajduje się ona obok dwóch krasnoludów i ich woła).
Dodatkowo umożliwi ci zapolować na Nere, a więc postać, która stała za atakiem na jego kolonię.