Baldurs Gate 3 - Projekcja Mizory: artefakt arcydiablicy Zariel, dusza Wylla, Mizora: uratować czy zostawić
Projekcja Mizory - Baldurs Gate 3.
W trakcie jednej z nocy w obozie ukaże się projekcja Mizory, która poprosi o znalezienie ważnego artefaktu związanego z paktem Wylla. Misja ta będzie kontynuowana wtedy, gdy zawalczysz z Thormem w Wieży, a potem przeniesiesz się do Kolonii Łupieżców Umysłów.
Dotrzyj do miejsca o nazwie Sala Infekowania Kijankami, które znajduje się w północno zachodniej części regionu. Na końcu pomieszczenia, blisko pomarańczowej kadzi mazi znajdziesz Mizorę.
Wejdź w interakcję z kapsułą, w której jest zamknięta, a następnie zdecyduj, czy chcesz ją uwolnić, czy też zostawić w kapsule. Będzie to miało swoje konsekwencje:
- Jeśli zostawisz w tym miejscu Mizorę, to diablica zginie i zabierze prosto do piekieł Avernusa Twojego kompana - Wylla. Nie jest to dobra decyzja nawet jeśli grasz złoczyńcę, ponieważ...
- Mizora po uratowaniu stanie się Twoją sojuszniczką - zerwie pakt z Wyllem (po upływie 6 miesięcy, ale lepsze to niż nic), a Ty po udzieleniu jej małej pomocy będziesz mógł spotykać się z nią w obozie i nawet nawiązać romans. Będzie ona też kompanką w 3 akcie gry, gdy dojdzie do kluczowej bitwy.
W przypadku chęci uratowania Mizory możesz rozbić kapsułę lub użyć urządzenia po prawej stronie, które oznacza uwolnienie. Potem po krótkiej rozmowie będziesz mógł kontynuować wątek Wylla po zakończeniu 2 aktu gry.