Baldurs Gate 3 - Zbadaj plażę: zatoczka na wschód od gaju, Mirkon, piosenka, Harpie, Śpiew, Doni
Zbadaj plażę - Baldurs Gate 3.
Gdy będziesz na wschód od gaju Druidów, usłyszysz śpiew chłopca. Zejdź w dół po klifie, a przy rzece w Zacisznej Zatoczce zauważysz Mirkona.
Pomów z chłopcem, a potem wsłuchaj się w melodię lub oprzyj się czarowi muzyki - w obu przypadkach rozpocznie się walka z harpiami - przeciwników jest czterech, a jeśli nie odparłeś się urokowi, to rozpoczniesz walkę z różnych miejsc na mapie. Przeciwnicy będą mieli dla siebie również pierwszą turę.
Ważne jest także chronienie Mirkona (trzymaj się blisko niego lub szybko zabij harpię na klifie (możesz też ją zamrozić), która śpiewa - ewentualnie nałóż na dziecko zaklęcie ochronne!). Jeśli zginie, to nie otrzymasz nagrody i zakończysz jego wątek niezbyt dobrze. Po wygranym pojedynku Mirkon powie o Mol - musisz odnaleźć Doniego. Ten stoi obok muralu i udaje, że nie umie mówić.
Nie odwracaj się, aby zobaczyć, na co patrzy, bo Cię oszuka. Od razu wspomnij o Smoczym Wejściu i wejdź przez właz. W kryjówce diabelstwa znajdziesz Myrkona, który wręczy ci nietypowy prezent za uratowanie go.