Baldurs Gate 3 - Wyll: romans i sceny miłosne, jak do nich doprowadzić?
Wyll i romans - Baldurs Gate 3.
Wyll to trzeci męski towarzysz, którego spotykasz chwilę po rozpoczęciu pierwszego aktu fabularnego. Gra umożliwia spotkanie magika rasy ludzkiej po walce z goblinami tuż przed Szmaragdowym Gajem.
Po wybiciu oponentów wejdź do bezpiecznej osady i rusz do groty, gdzie młode diabelstwo jest ćwiczone przez dwóch instruktorów - jednym z nich jest ów kompan. Pomów z nim, a Wyll się przedstawi i wspomni o pasożycie w swoim organizmie, a także celu wyeliminowania pewnej diablicy. Podczas rozmowy możesz go zwerbować do swojej drużyny.
Aby rozpocząć z nim romans, ważne jest to, aby wybierać opcje dialogowe, które spodobają się temu mężczyźnie. Z natury jest on osobą spokojną, preferującą dobro nad złem i taką, która stawia szczęście ludzi na pierwszym kroku - lubi on pomagać. Aby zwiększyć poziom jego zaufania do Twojego bohatera, musisz:
- Wykazywać się sporym heroizmem i nie bać się pomagać ludziom
- Być życzliwym i rozwiązywać sprawy pokojowo;
- Wyll lubi bohaterskie wstawki, więc możesz go zaskakiwać, wychodząc przed szereg z ciekawymi propozycjami;
- Nie stosuj niepotrzebnej przemocy i nie bądź zbyt pochopny, udzielaj pomocy ludziom.
Poziom aprobaty danej postaci w stosunku do Twojego bohatera znajdziesz w kartach postaci!
Akt 1
Podczas przechodzenia gry usłyszysz, że Wyll chce zemścić się na jednej z diablic - Karlach. Musisz się do niej udać, aby rozpocząć wątek bohatera. Dodatkowo podczas zwiedzania północno wschodniej (od szkółki githyanek) części Dziczy dotrzesz do spalonego zajazdu - po uratowaniu radczyni będziesz musiał odszukać Wielkiego Księcia Ravengarda, a więc bardzo ważną osobę dla Wylla.
W międzyczasie odbędzie się impreza w Twoim obozie, o ile wcześniej uratowałeś diabelstwo i pokonałeś gobliny. W trakcie niej możesz zachęcić do tańczenia z Wyllem (stoi on blisko morza) - dasz mu wtedy znać, że jesteś nim zainteresowany, a on także będzie miał na Ciebie chrapkę, jeśli wcześniej rozwiązałeś sprawę z Karlach - albo ją zabijając, albo godząc ją i Wylla.
Po dotarciu do łóżka po rozmowie ze wszystkimi w obozie zdecydujesz, z kim chcesz spędzić noc. To wtedy możesz uruchomić scenę miłosną z Wyllem.
Akt 2
W drugim akcie będziesz spotykał Mizorę, która jest diablicą odpowiadającą za wyrośnięcie rogów Wylla - tylko wtedy, kiedy nie zabiłeś Karlach, a zachęciłeś samego Wylla do jej uratowania.
Będziesz próbował przekonać ją do zakończenia paktu z Wyllem, co sprowadzi się do odzyskania pewnego artefaktu w kolonii łupieżców umysłów.
W przerwie od tego Wyll będzie chciał też, abyś w Wieżach Wschodzącego Księżyca odnalazł jego ojca - księcia Ravengarda. Dodatkowo podczas jednej z nocy zaprosi Cię do tańca, a Ty możesz się zgodzić, inicjując lub rozpoczynając romans, a także odrzucić jego zaloty.